Kumpulan Lirik Lagu Pop ,Lagu Rohani ,Dangdut dan Tembang Kenangan

Saturday 14 April 2018

Alfian - Sahlawati



 Sumber Video  Azmi Ahmad Gulaiyutube (Youtube Channel)
 Artist  Alfian
 Lirik Lagu  Sahlawati

Hatiku terpaut
Akan seorang dara idaman
Di hari pertama ku jumpa
Ku pandang wajahmu dengan penuh mesra

Di hari kedua ku cari dikau
Namun tak jumpa
Wajahmu selalu terbayang
Siang dan malam aku s’lalu gelisah

Sahlawati ku tak kuasa
Hatiku berkata aku cinta padamu

Siang dan malam, hatiku selalu gelisah
Oh Sahlawati, daku tak kuasa
Hatiku berkata, “Aku cinta padamu”.

Di hari kedua ku cari dikau
Namun tak jumpa
Wajahmu selalu terbayang
Siang dan malam aku s’lalu gelisah

Sahlawati ku tak kuasa
Hatiku berkata aku cinta padamu

Alfian - Sahlawati Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Post a Comment