Kumpulan Lirik Lagu Pop ,Lagu Rohani ,Dangdut dan Tembang Kenangan

Tuesday 28 August 2018

Dinda Permata - Seseorang Dihatimu


Audio Player

Title Dinda Permata-Seseorang Dihatimu ( Lirik video)
Source Hadi Lorenzo
Duration 04:47

Lyrics / Lirik :

Aku tahu kamu pura pura mencintaiku
Tapi tak dengan hatimu
Ku tahu kamuu sebenarnya
Tlah mempunyai seseorang dihatimu

Senyummu membuatku
Percaya akan tingkah lakumu
Baikmu kepadaku
Menyamarkan kepribadianmu

Kau sentuh aku dengan dustamu
Kau permainkan perasaanku

Aku tahu kamu pura pura mencintaiku
Tapi tak dengan hatimu
Ku tahu kamuu sebenarnya
Telah mempunyai seseorang dihatimu

Senyummu membuatku
Percaya akan tingkah lakumu
Baikmu kepadaku
Menyamarkan kepribadianmu

Kau sentuh aku dengan dustamu
Kau permainkan perasaankuu

Aku tahu kamu pura pura mencintaiku
Tapi tak dengan hatimu
Ku tahu kamuu sebenarnya

Seseorang dihatimu
Aaahh Seseorang dihatimu
Seseorang dihatimu

Dinda Permata - Seseorang Dihatimu Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Post a Comment